damn thats some real deep stuff. I'd have no chance making it through with my Duke125. (doesn't mean I wouldn't try though )
YouTube
-
@sirstuck - Yes! ALL that THICK/STICKY MUD! Vehicles totally BOGGED DOWN! Never stood a chance! Those tires spinning helplessly in ALL that MUD! Erotic and SEXY for sure, SirStuck! Thanks for posting! I think you have been in this same situation a time or two!
-
@sirstuck
What muddy roads and dirty trucks. It's just wonderful to watch them struggle through the mud, the drivers repeatedly putting the pedal to the metal and trying to move forward. It's wonderful how the tires get completely covered in dirt, have little grip and spin out of control. What dick can stay calm in that situation? Not mine!!! -
-
Nice stuck at the landfill, starting at 08:46. Link starts at the right place.
-
Truk kebun sawit selip //JALAN LICIN BIKIN PARA SOPIR KETAR KETIR// – 04:59
— Time ZoneHere again a lot of rubber burned. Particularly interesting from minute 2:40
Hier wieder wieder reichlich viel Gummi verbrannt. Besonders ab Min. 2:40 interessant
-
@rauhbein1 Absolut geil. Die Räder drehen geil durch, die Reifen qualmen, und er gibt nicht auf. Hat mich voll angemacht.
-
@barefoot-driver
Freut mich, dass auch dir das Vid. gefällt. Es hat mich auch gleich geil gemacht und ich hatte einen Ständer. -
@rauhbein1 Kein Wunder. Wie der die Karre hin und her, vor und zurück rutschen lässt. Geile Pedalarbeit. Wow!
-
-
-
@Hard-Drifter
Dieses Vid. mit dem jungen Typen finde ich megageil. Er fährt absichtlich in den Dreck und lässt die Reifen durchdrehen. Da bleibt doch kein Schwanz schlaff, oder? Habe es mir schon einige Male angesehen. -
@rauhbein1 said in YouTube:
@Hard-Drifter
Dieses Vid. mit dem jungen Typen finde ich megageil. Er fährt absichtlich in den Dreck und lässt die Reifen durchdrehen. Da bleibt doch kein Schwanz schlaff, oder? Habe es mir schon einige Male angesehen.Super geil, wie er seinen Spaß hat. Immer wieder reinfahren, immer wieder voll aufs Gas. Mach ich auch gern, barfuß.
-
@Hard-Drifter damn HOT!!! Dude is SPINNIN' those tires!!! Hot AF!!!
-
@Hard-Drifter said in YouTube:
Silverado Stuck In Mud Pit – 02:55
— Zachariah MalakiMake those tires HOWL!!!